עיצוב בית פרטי – הסודות שלא יגלו לכם

דף הבית » מגזין עיצוב פנים » עיצוב בתים פרטיים » עיצוב בית פרטי – הסודות שלא יגלו לכם

שירי שלום מעצבת פנים

|
תוכן עיניינים

כל חלל מגורים הוא מרחב אדריכלי ומרחב של עיצוב פנים. האדריכלות, המוסיקה של המרחב, משפיעה על ההוויה שלנו, על תחושת החופש, החיבור עם החוץ, כניסת האור וכיווני האוויר הם חלק מהותי בתכנון ובעיצוב פנים נכון של בית פרטי. הערך של בית פרטי המותאם לצרכים ולחלומות שלנו, בית שמרגש לחזור אליו, כזה המשרה עלינו שלווה, שנותן לנו השראה, שנעים לנו לגדל בו את ילדינו, לארח חברים ומשפחה, להתפנק, לאהוב, לחלום, הוא אינסופי.

עיצוב בית פרטי מורכב מעולם שלם של נתונים. פיזיים, דרישות, שאיפות ומגבלות. מתוך כל אלה נולדת יצירה של משהו חדש, שמעבר למענה התכנוני המותאם הוא תרגום של החלומות שלכם, הגשמה של אהבות ויצירה של מרחב חווייתי ייחודי.

בית פרטי הוא לא רק מקום מוחשי, הוא הרגשה ותחושה. הבית שלנו הוא המקום ממנו אנו יוצאים וחוזרים בכל יום, צוברים זכרונות, חוויות  ולכן בית מעוצב ומתוכנן נכון הוא ערך עליון בחיים של כולנו. הסגנון העיצובי שלי בולט בייחודיותו המינימליסטית ומאופיין בקווים מודרנים ונקיים, מה שמעניק לשוהים בבית, תחושה של שקט וניקיון.

עיצוב פנים מודרני
עיצוב בית פרטי בסגנון מודרני נקי, שירי שלום | צילום: אורן עמוס

בעיצוב פנים לבתים פרטיים, רמת הגימור חייבת להיות גבוהה, שכן, בית פרטי מצריך תחזוקה שוטפת רבה יותר מדירה. לא תרצו למצוא את עצמכם בשיפוץ מתמשך בבית, ובתיקונים חוזרים ונשנים.

שילוב פנים וחוץ

עיצוב בית פרטי, משלב בחובו את הפנים ואת החוץ גם יחד. הפנים והחוץ כרוכים זה בזה וחשובים במידה שווה. היכולת לשלוט בנוף המקיף אותנו, מאפשרת חוויה מקושרת לפנים וחוץ. החצר והמרפסת הם ההשלמה הטבעית של שטחי הפנים בקונספט העיצובי והמשך ישיר של הפעילות שבהם.

כאשר אני מתכננת בית פרטי, בין אם לשיפוץ או בניה בשילוב אדריכל רישוי, אני שמה דגש על הכנסת החוץ אל הפנים. שילוב הגינה ומבט אל הירוק והפורח בה מהמקומות בהם אנו שוהים בבית, שימוש באור טבעי במהלך שעות היום, ובתאורה בשעות הערב והלילה. כל אלו מעניקים חווית מגורים מהנה, ומאפשרים לכם להנות מהיופי בו הבית טובל ומהיתרון של מגורים בבית פרטי. 

עיצוב יוקרה
שיפוץ מקיף לבית פרטי בשרון. עיצוב ותכנון: שירי שלום | צילום: אורן עמוס

עיצוב פנים לבית פרטי בהתאמה אישית ובתפירה עילית

כאשר אני מעצבת בתים פרטיים, נולדים פרטים חדשים ומיוחדים שאני מתכננת במיוחד עבור המשפחה המתגוררת בבית. עיצוב מחיצות ייחודיות, משרביות, רהיטים, תאורה, טקסטיל, וילונות, אקססוריז, חיפויים, נגרויות, מסגרויות ועוד… כל אלו הופכים את הבית הפרטי שלכם ליצירת אמנות המתוכננת ומעוצבת במיוחד עבורכם בהתאמה אישית ובהזמנה מראש.

עיצוב בית פרטי- היכן מתחילים?

הנייר סופג הכל, גם את החלומות הפרועים ביותר, לכן, עוד לפני שיצאתם למסע החיפוש, שבו רגע בנחת והעלו על הכתב את כל מה שאתם מדמיינים וחולמים עליו בבית שלכם. אל תחשבו על עלויות, רק על חלומות, החל מהסגנון המועדף עליכם, ואל הפונקציות שתרצו בו כמו- מטבח, מטבח חוץ, גינה, בריכה, ג'קוזי ואיזה נוף תרצו לראות מהחלון כאשר תתעוררו בבוקר.

רשימת החלומות לבית שלכם, חשובה במיוחד בפגישת העיצוב והייעוץ לשיפוץ הבית הפרטי שלכם, שכן, כך תוכלו להתחיל לבנות את הרעיון/ ההשראה ומכאן אוכל להתחיל במלאכת התכנון. הרשימה שלכם תשמש כהשראה עבורי לדיוק בתכנון ובעיצוב בית החלומות שלכם.

עיצוב בתים פרטיים הוא תהליך ארוך, הטומן בחובו מערכת יחסים כמעט אינטימית, עם הלקוחות שלי. מההתחלה תגלו הקשבה, הבנה, ויכולת אנושית גבוהה להבנת הצרכים והגשמה שלכם. אני קודם כל מעצבת עבורכם את החלום, לפי הדרישות המתאימות לכם, ולא לפי דרישות צילומים למגזין.

אני מבטיחה ללקוחותיי תהליך תכנון ועיצוב פנים הבית באופן שקוף ושיתופי, תוך מעורבות מקסימלית בכל שלב ושלב, כמו גם בין היתר:

  • תקציב: הגדרת מסגרת תקציבית לכלל הפרויקט הכוללת גם חריגות משוערות.
  • צרכים ודרישות: למי אין כאלו? הבית שלכם הוא רק (!) שלכם ואני מחויבת למלא אחר כל דרישה וצורך באופן מקסימלי וללא פשרות. רשימת הצרכים (*פרוגרמה) עוברת על כל הבית ובתוך כל החללים השונים, שכן, לכל חלל בבית יש את הצורך וההגדרה שלו, כמו למשל – המטבח, חדרי השינה (הורים, ילדים, אורחים), חדרי הרחצה והשירותים, חדר השירות, חדר המגורים ועוד.
  • הפקת תכניות אדריכליות תואמות והדמיות באזורים חשובים, תוך מתן פתרונות יישומיים, יצירתיים ועיצוביים.
  • הפקת מכרזי קבלנים, לקבלת הצעות מחיר עבור כלל העבודות וחומרי הגלם.
  • פיקוח עליון בשטח הפרויקט תוך שקיפות ודיווח ללקוח באופן שוטף.
  • עבודה מול כלל הרשויות, קבלני המשנה ואנשי המקצוע השונים.
  • *הפרוגרמה (רשימת הצרכים והדרישות) שייכת לשלב התכנוני של הבית, חשוב מאד כי תתחילו אותה מוקדם ככל הניתן, העלו על הכתב כל דבר וצורך שאתם חושבים עליו, גם אם מופרז- כאשר ניפגש נעבור עליה, נהדק אותה ונחבר אותה למסגרת התקציב, כך שנוכל לבחון את היתכנותה בשטח.
עיצוב פנים סלון
עיצוב בית פרטי: שירי שלום | צילום: אורן עמוס

עיצוב בית פרטי הוא הזדמנות נפלאה להלחין בית במיוחד עבורכם, סביב ההרגלים והנוחות שלכם, ומאפשר לי להעניק לכם מקסימום איכות חיים בעבודת העיצוב והתכנון עבורכם.

מזמינה אתכם ליצור קשר ולהגשים ביחד חלום.

כותבת המאמר: שירי שלום מעצבת פנים

נעים להכיר, אני שירי שלום, מעצבת פנים ומוצר.
מאז שאני זוכרת את עצמי, אסתטיקה ועיצוב היו חלק ממני.
היום אני מגשימה חלום ועושה מה שאני הכי אוהבת. לעצב.
כשאני לוקחת פרויקט חדש, אם זו דירה, בית, אולם תצוגה, לובי, מסעדה, ספא או מלון, הכימיה שלי ושלכם חשובה לי מהכל.
מזמינה אתכם להצטרף לחווית עיצוב סוחפת ומקצועיות חסרת פשרות.

מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך
דילוג לתוכן