עיצוב פנים למשרד

דף הבית » מגזין עיצוב פנים » עיצוב פנים » עיצוב פנים למשרד

שירי שלום מעצבת פנים

|
תוכן עיניינים

ככל שמתחוורת לנו השפעתו העצומה של עיצוב הפנים על איכות החיים שלנו בבית, אנו מבינים כי גם למקום העבודה שלנו, בו אנו מבלים את מרבית שעות הערות והיום, מגיעים התייחסות ועיצוב. לא פחות חשובה, היא איכות החיים שלכם ושל העובדים שלכם במהלך שעות העבודה. סביבת עבודה חדשנית ומעוצבת, דוחפת אותנו ואת העובדים לשאוף לחדשנות, משפיעה על מצב הרוח ומחדירה מוטיבציה עסקית וקבוצתית.

חברות מובילות ומתקדמות ברחבי העולם שמות דגש על עיצוב המשרדים שלהן, תוך שימת תשומת לב מיוחדת על יצירת אווירה ייחודית ונעימה שמשרה תחושת פנאי. חברות רבות זונחות את המשרדים האפרוריים והמשעממים שלהן, ומתקדמות אל סביבת עבודה חדשנית ומעוצבת. מחקרים רבים מראים כי עבודה במשרד מעוצב ומתוכנן בקפידה מאפשרת הסתגלות מהירה יותר, משיגה תפוקת עבודה גבוהה יותר, ומעניקה נוחות ופינוק שגורמים לעובדים לרצות להישאר בהם עוד ועוד.

על מה נקפיד בעיצוב משרד?

כבכל תהליך תכנון, גם בעיצוב פנים משרדים נתחיל בבירור מקדים של צרכי החברה, ערכי הליבה, שעות העבודה והאווירה אותה נרצה להשיג על ידי העיצוב של החלל. בתכנון ועיצוב פנים למשרדים נתייחס תחילה למיקומים המדויקים של משרדי העובדים בחברה, לפי דרישת הנגישות והזמינות שלהם לקבלת קהל. עמדת המזכירות תוצב בקרבת הכניסה למשרדים.

מומלץ ליצור חלל משותף לאכילה להפסקת הצהריים כדי להעשיר את התקשורת והאהדה בין עובדי החברה. חדרי ישיבות יתוכננו בהתאם לדרישות החברה, ורמת הפרטיות הנחוצה, בדגש על אירוח ונראות ברמה בינלאומית. לא פעם מגיעים אליכם לפגישות נציגים בכירים מהארץ ומחו"ל, ולעיתים איתן מגיעות גם הזדמנויות לרכישה או מיזוג.

הרושם הראשוני שנוצר בעת ביקור במשרדי החברה המעוצבים והמרשימים שלכם, ישפיע עמוקות על תיווך בין הצדדים, וכיצד תתפסו בעיניי האורחים שלכם. מזמינה אתכם להצטרף לעשרות לקוחות מרוצים, ולתכנן את חלל המשרדים הבא שלכם איתי.

כותבת המאמר: שירי שלום מעצבת פנים

נעים להכיר, אני שירי שלום, מעצבת פנים ומוצר.
מאז שאני זוכרת את עצמי, אסתטיקה ועיצוב היו חלק ממני.
היום אני מגשימה חלום ועושה מה שאני הכי אוהבת. לעצב.
כשאני לוקחת פרויקט חדש, אם זו דירה, בית, אולם תצוגה, לובי, מסעדה, ספא או מלון, הכימיה שלי ושלכם חשובה לי מהכל.
מזמינה אתכם להצטרף לחווית עיצוב סוחפת ומקצועיות חסרת פשרות.

מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך
דילוג לתוכן