עיצוב פנים יוקרתי

שירי שלום מעצבת פנים

|
תוכן עיניינים

הדירה או הבית שלכם כבר אינם מספקים ואתם מחפשים לעצב את הבית מחדש. רבים מבקשים לעצב דירה יוקרתית, כזו שמשלבת בין נוחות לבין עיצוב מהודק ומרהיב, בין פונקציונליות לבין סגנון עיצוב נקי ומינימליסטי.
עיצוב פנים יוקרתי מורכב משילוב של אלמנטים יצירתיים ומתוחכמים, כאלו שגורמים לכם לחייך בכל פעם שאתם עוברים לידם מצד אחד. אבל גם פונקציונליים מצד שני.
מוזמנים להתרשם ולקבל השראה לעיצוב פנים יוקרתי בגלריה שלפניכם.

למה צריך מעצבת דירות יוקרה?

אם יש שאלה שחוזרת על עצמה, זו ללא ספק השאלה הזו.
עיצוב דירות יוקרה עשוי להישמע לאנשים רבים כמשימה פשוטה שהם יכולים לבצע לבד. אלא שבמקרים רבים הם מגלים בדיעבד שעם ליווי מקצועי הכל היה נראה אחרת. ההחלטות היו מדויקות יותר, התקציב היה מנוצל בצורה חכמה יותר והתוצאה הייתה גם נוחה ופרקטית – וגם אסתטית ומרהיבה. כשמדובר בדירות יוקרה, מרשימות ומפנקות, החשיבות של מעצבת פנים מנוסה ומקצועית משמעותית במיוחד. מעצבת הפנים חוסכת לכם זמן, כסף והמון כאבי ראש, חוסר הסכמות, עוגמת נפש וחוסר שביעות רצון מהתוצאה הסופית.
מעצבת פנים מוכשרת תתרגם את החלומות שלכם, אל התוצאה שאתם שואפים להגיע במקצועיות ובאפס תקלות.

מה ההבדל בין עיצוב בית יוקרה לעיצוב בית סטנדרטי?

יצירתיות היא המפתח לעיצוב דירת יוקרה, וייחודיות היא שם המשחק.
לעיצוב בתים יוקרתיים נחוץ אומן שילחין אותם לקומפוזיציה מופלאה, שתותיר בכם חותם בכל פעם שתיכנסו לביתכם.
האמנות נמצאת בפרטים קטנים כגדולים.
מעצבת בתי יוקרה יצירתית תשלח את ידה בכל פרט ופרט בביתכם, ברגישות ובמחשבה על החוויה שלכם כאשר אתם נכנסים אל חדר הרחצה ומרגישים לרגע בחופשה… כאשר אתם מארחים ולא מפסיקים לקבל מחמאות…

כשאתם מגייסים לפרויקט המורכב הזה מעצבת פנים, אתם מגייסים גורם מקצועי, עשיר ניסיון ועם יכולת להציע פתרונות יצירתיים ומפתיעים. במקום עיצוב פשוט ונדוש תוכלו לחלום בגדול. במקום להמתין לחופשה הבאה, תרגישו שאתם חיים בנכס יוקרתי ומפנק לא פחות.
עיצוב דירת יוקרה דורש היכרות ותפעול של מערך ספקים שונים, תיאום בין מועדי הביצוע , והתאמה מושלמת בין כל בעלי המקצוע בפרוייקט. ניהול הספקים השונים על ידי המעצבת, יחסוך לכם שעות של רדיפה אחרי ספקים, טלפונים, והתעסקות בשירות לקוחות.

מעצבת המתמחה בעיצוב בתים יוקרתיים, חוסכת לכם פגישות חוזרות ונשנות של בחירות ריצופים, חיפויים, כלים סניטרים, חלונות, דלתות, מעקות, מטבחים ועוד… וחוסכת לכם את מלאכת הבחירה וההתאמה. מעצבת פנים תחסוך לכם זמן יקר פשוט משום שהיא זו שתציע לכם רעיונות ואפשרויות על פי המטרות שלכם, בהתאם להעדפות שלכם ובעיקר לפי הצורך האישי שלכם.

שלכם,
שירי שלום

כותבת המאמר: שירי שלום מעצבת פנים

נעים להכיר, אני שירי שלום, מעצבת פנים ומוצר.
מאז שאני זוכרת את עצמי, אסתטיקה ועיצוב היו חלק ממני.
היום אני מגשימה חלום ועושה מה שאני הכי אוהבת. לעצב.
כשאני לוקחת פרויקט חדש, אם זו דירה, בית, אולם תצוגה, לובי, מסעדה, ספא או מלון, הכימיה שלי ושלכם חשובה לי מהכל.
מזמינה אתכם להצטרף לחווית עיצוב סוחפת ומקצועיות חסרת פשרות.

מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך
דילוג לתוכן