מעצבת פנים בשרון – הזמינות, המרחק והחיסכון בזמן שיעשו לכם את ההבדל

דף הבית » מגזין עיצוב פנים » מעצבת פנים » מעצבת פנים בשרון – הזמינות, המרחק והחיסכון בזמן שיעשו לכם את ההבדל

שירי שלום מעצבת פנים

|
תוכן עיניינים

"מתוך אלפי מעצבות פנים בשרון- מצאתי את האחת שלי…את."

ככה התחילה השיחה שלי עם לקוחה שחיפשה מעצבת פנים, בתוך ים של מעצבות שלא קלעו לטעמה, והרגישה שהיא לא תנוח עד שתמצא את האחת שלה. היא סיפרה לי על הבית שקנתה עם בעלה בשרון, אחרי חיפושים רבים אחר בית פרטי שיתאים להם, ושיוכלו לשפץ אותו מבלי לבנות בית חדש מאפס.

היא סיפרה שתמיד הייתה מאוד מיוחדת בבחירות שלה, שתמיד ידעה מה היא אוהבת ומה היא רוצה, שהיא לא מתפעלת מהרבה דברים, ומשהו בעבודות שלי תפס אותה. ״הבית הזה צריך להיות שונה, אחר״ היא אמרה. ״אני רוצה את הדרמטיות והריגוש שאת מכניסה בתוך הבתים שלך״.

שיפוץ בית פרטי
משהו בעיצוב תפס אותה. עיצוב פנים : שירי שלום | צילום : אורן עמוס

הלקוחה היקרה שלי, היא אשת קריירה שמטיילת המון בעולם ומתארחת במקומות העדכניים ביותר. אצלה בבית מתארחים באופן קבוע החברים שלה ושל בעלה, כולם אנשי עסקים בעלי בתים מרהיבים, ובאופן טבעי גם היא רצתה להעניק חווית אירוח מרגשת ומיוחדת שלא רואים בכל מקום.

החיבור היה מיידי, נפגשנו בביתם שרכשו בשרון. הם דיברו ואני הקשבתי. כל מילה שיצאה מהפה שלהם לימדה אותי מי הם, מה מדבר אליהם, מה הם אוהבים, מהם החלומות שלהם. ובמקביל, בתוך הראש שלי, הבית החדש שלהם קם לחיים, קיבל צורה ועיצוב חלומי. החלום שלהם כבר היה מוכן אצלי בראש. לחצנו ידיים ויצאנו לדרך.

עיצוב פנים יוקרתי
היה להם חשוב למצוא מעצבת פנים בשרון, שתהיה זמינה וקרובה, ושתנהל עבורם את השיפוץ בקפידה ובזמינות לבעלי המקצוע השונים.

מהם היתרונות בעבודה עם מעצבת פנים בשרון?

זמינות וקרבה

אין ספק שהזמינות והקרבה מקצרים תהליכים ומזרזים את שיפוץ הבית. בעבודה עם מעצבת פנים מקצועית, ייחסכו מכם התשובות לכל השאלות שהקבלן והספקים יעלו בפניכם. לגאוגרפיה יש חלק חשוב בזה, לא פעם קרה שהגעתי לאתר בהתראה קצרה כדי לפתור בעיה שעלתה, או כדי להסביר לקבלן בשטח פרט או תכנית. לפקח על הנגר רגע לפני שהוא מסיים, ולעבור על ההתקנות ולהעיר הערות.

עיצוב פנים קיר
עיצוב פנים : שירי שלום | צילום : אורן עמוס

בחירת חומרים

לקחת מעצבת פנים שמקום מגוריה ומשרדיה קרובים אליכם, ייקל גם בבחירת החומרים. פעמים רבות, שמורה הזכות לאדריכל או מעצב הפנים לקבל דוגמאות של הריצוף או החיפוי למשרדו. בעזרת הדוגמאות הנשלחות אליי, אני יוצרת עבורכם התאמה מושלמת בין החומרים השונים בבית. למשל התאמה בין הרצפה לבין משטח השיש במטבח, או התאמה בין גוון קיר לאריחים.

עיצוב פנים מודרני
האריחים הותאמו במדוייק לגוון התקרה. עיצוב: שירי שלום | צילום: אורן עמוס

מעצבת פנים בשרון וגם הספקים קרובים

מעצבת פנים ותיקה ומנוסה אוספת בקפידה ספקים טובים לעיצוב הבית שלכם. ספקים אשר עומדים בזמנים, מתאימים לתקציב הפרוייקט, מקצועיים ומנוסים שגם הם, עובדים בקרבת מקום וזמינים עבורכם.

איך תבחרו בין אלפי מעצבות את המעצבת שמתאימה לכם?

הזמן שלכם קצר, ואתם צריכים לקבל החלטה חשובה. מי תתרגם אתכם? עם מי תסתדרו טוב? מי תקשיב לכם ותבין אתכם? מי תהיה מקצועית מספיק לעמוד בתקציב ולנהל את שיפוץ הבית שלכם ביד רמה?

יש משמעות גדולה לבחירת מעצבת פנים. היא זו שתלווה אתכם מתחילתו ועד סופו של הפרוייקט. זוכרים את הלקוחה היקרה שלי? היא הייתה כל כך עסוקה בלתת מענה לטלפונים מהעבודה, ולדאוג לילדים בשעת הצהריים, שהיא לא הייתה פנויה מספיק לבחור את הריצוף, הברזים, האסלות והחיפויים לבית החלומות שלה. אבל היה לה לוח השראה מוכן, שאותו היא בחרה בפגישת הייעוץ שעשיתי להם.

שם יצרנו מיזוג בין הבחירות שלה לבחירות של בעלה, והגענו מראש ללוח השראה שהם אהבו. אני בחרתי עבורה בחירות שמשקפות בדיוק אותה, במינונים שהיא אוהבת ובדיוק הראוי לבית שהם חלמו עליו. זאת לאחר שביצענו אבחון מעמיק לפרוייקט. מה הם אוהבים? איזה תכנון נכון עבורם? מה התקציב וכמה יעלה כל דבר? פגישת ייעוץ לעיצוב הבית, היא כלי מצויין לבחירת מעצבת הפנים שלכם. בפגישת הייעוץ שלכם תוכלו לבדוק מהי רמת המקצועיות, ההקשבה, הכימיה המשותפת ולבחור בהצלחה את מעצבת הבית שלכם.

עיצוב פנים סלון
עיצוב פנים : שירי שלום | צילום : אורן עמוס

ולבסוף נהיינו חברים, ההסכמות, ההצלחות, הולידו גם חברות. איזה כיף!

אם בא לכם גם להצליח בפרוייקט הזה, אני כאן ללוות אתכם יד ביד. להקשיב באמת למי שאתם, למה שאתם אוהבים, למה שמתאים לכם ולכמה שמתאים לכם. דיוק זה שם המשחק.

כותבת המאמר: שירי שלום מעצבת פנים

נעים להכיר, אני שירי שלום, מעצבת פנים ומוצר.
מאז שאני זוכרת את עצמי, אסתטיקה ועיצוב היו חלק ממני.
היום אני מגשימה חלום ועושה מה שאני הכי אוהבת. לעצב.
כשאני לוקחת פרויקט חדש, אם זו דירה, בית, אולם תצוגה, לובי, מסעדה, ספא או מלון, הכימיה שלי ושלכם חשובה לי מהכל.
מזמינה אתכם להצטרף לחווית עיצוב סוחפת ומקצועיות חסרת פשרות.

מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך
דילוג לתוכן