עיצוב פנים מודרני

דף הבית » מגזין עיצוב פנים » עיצוב פנים » עיצוב פנים מודרני

שירי שלום מעצבת פנים

|
תוכן עיניינים

עיצוב פנים מודרני מאופיין בקווים נקיים, ובמיצוי הפונקציונליות והשימושים בחלל. תשומת הלב נתונה כולה לחיים המתרחשים בבית, ולא לאלמנטים קישוטיים. עיצוב פנים מודרני פועל כמעטפת משרתת לשימושיו השונים של הבית, זהו ערך מוסף ולא הערך המרכזי בבית.

עיצוב פנים מודרני יוקרתי מעניק חווית מגורים ברמה אחרת, איכות חיים והשבחה של הנכס שלכם. בעיצוב מודרני נעשה שימוש בחומרים גולמיים כמו: בטון | זכוכית | עץ | ברזל | אלומיניום, והקווים המאפיינים יהיו ישרים ונקיים.
בואו לראות עיצוב פנים מודרני יוקרתי בעיצוב שירי שלום

"Less is more” | Architect Ludwig Mies van der Rohe
המודרניזם הוא סגנון עיצובי שהתפתח בעשורים הראשונים למאה ה- 20.
העיצוב והאדריכלות המודרנית נולדו מתוך התמרדות ומחאה של האדריכלים כנגד התפיסות של המאה ה- 19. בעקבות המהפכה התעשייתית היה על האמנות והעיצוב להתאים עצמם לסגנונות הבניה החדשים. מתוך רצון להוליד תנועה חדשה, שתפיסתה היא חשיבה וביטוי רגשי המחובר יותר לליבם של האנשים ורצונותיהם, יותר אדריכלים ומעצבים דחו מוטיבים קישוטיים, והעדיפו פשטות ומינימליזם תוך הדגשה של החומרים הגולמיים המשמשים לבניה, ובשימוש בקווים נקיים וצורות גיאומטריות.

אחד המאפיינים הבולטים הנוספים של עיצוב בתים ודירות מודרניים הוא יצירת חללים שימושיים שמסייעים לבני הבית לבצע את פעולותיהם בצורה נוחה ויעילה. העיצוב המודרני הוא עיצוב מולטי פונקציונלי. עיצוב פנים מודרני המשמש חלקים בבית למספר פעולות שונות ומגוונות. לדוגמה: דלפק מטבח שנפתח לשולחן אוכל, ספה שנפתחת למיטה, ארון בגדים עם פינת עבודה נסתרת ועוד. אנשים רבים שמעוניינים לעצב את ביתם בסגנון מודרני ופרקטי פונים אל מעצבת פנים במטרה להתאים את העיצוב המודרני לצרכיהם האישיים.

 

חומרים בעיצוב פנים מודרני

עולם מופלא ועשיר. שלא מפסיק להתחדש ולדחוף אל קצה יכולות הביצוע, האיכות ולהקל על המבצעים בשטח.
בעיצוב פנים מודרני יוקרתי יש להיעזר בליווי של מעצבת פנים מומחית, בעלת מידע ונתונים כמו מידות, עובי, תשתית רצויה, גוונים, עלויות, פרטי התקנה, ומי הספק הכי טוב לבצע כל משימה. כל אלו הם נתונים קריטיים לתוצאות הביצוע, ויש להכירם כבר בשלבי התכנון המוקדמים.
חומרי הגמר בעיצוב פנים מודרני, הם המעטפת לכל האלמנטים הפונקציונלים בבית, והבחירה בהם תשפיע רבות על איכות החיים בבית.

אני מאמינה שהליך בחירת החומרים המדוייק ביותר, צריך להתחיל הרבה לפני שאתם נחשפים להשראות ולאולמות התצוגה. בפגישת הייעוץ הפותחת שלנו, אתם בוחרים את החומרים שהכי מדברים אליכם, משקפים אתכם, ושאתם פשוט אוהבים.
אתם בוחרים את גוון העץ שהכי מושך אתכם, נוגעים בפורמייקות, בדוגמאות הצבעים, המניפות, דיסקיות המתכת לגוונים של ברזים, בדי הריפוד והוילונות, האריחים, השיש, הפורצלנים, ובוחרים מהאינטואיציה.

אני שם כדי לכוון אתכם, מה עובד עם מה, מה מתאים תקציבית, מה עמיד ופונקציונלי, איזה חומר לכל חלק וחלק בבית. ככל שמפרט חומרי הגמר יהיה גבוה ואיכותי, כך תוכלו לקבל איכות חיים טובה יותר בבית מודרני ומעוצב.

שלכם,
שירי שלום

כותבת המאמר: שירי שלום מעצבת פנים

נעים להכיר, אני שירי שלום, מעצבת פנים ומוצר.
מאז שאני זוכרת את עצמי, אסתטיקה ועיצוב היו חלק ממני.
היום אני מגשימה חלום ועושה מה שאני הכי אוהבת. לעצב.
כשאני לוקחת פרויקט חדש, אם זו דירה, בית, אולם תצוגה, לובי, מסעדה, ספא או מלון, הכימיה שלי ושלכם חשובה לי מהכל.
מזמינה אתכם להצטרף לחווית עיצוב סוחפת ומקצועיות חסרת פשרות.

מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך
דילוג לתוכן