עיצוב בראש שקט – שיפוץ בית פרטי עם שירי שלום

דף הבית » מגזין עיצוב פנים » שיפוץ בתים » עיצוב בראש שקט – שיפוץ בית פרטי עם שירי שלום

שירי שלום מעצבת פנים

|
תוכן עיניינים

שיפוץ בית פרטי- שונה לחלוטין משיפוץ דירה

בית פרטי הוא מושא חלומם של אנשים רבים, הוא מגלם את הכמיהה לבית, לחיי משפחה, לאירוח, מרחבי אחסון, פרטיות ואיכות חיים. בית פרטי טומן חוויה אישית החל משביל הכניסה הפרטי, החנייה הנגישה ופיסת הטבע הפרטית שלכם, הגינה, שמשולבים כבר בראשית תהליך התכנון.

שיפוץ בית פרטי – קצר וזול מבניית בית מאפס

משפחות רבות בוחרות כיום לרכוש בית פרטי לשיפוץ, ולא דווקא להיכנס להרפתקה של בניית בית מאפס. שיפוץ הבית מאפשר התאמה כמעט מלאה של תכנון הבית אל צרכי המשפחה. נעים להכיר, שמי שירי שלום ואני מעצבת מומחית בשיפוצים לבתים פרטיים, מקיפים וכוללים. שיפוץ בית פרטי הרבה פעמים מצריך שינוי חזיתות, הגדלת פתחי החלונות והדלתות, סגירת חלק מהפתחים שאינם רלוונטים לתכנון, החלפת וחידוש הגג, הוספת בריכה, יציקת שבילים חדשים, החלפת גדרות ושערים ועוד. משמעות עבודות אלו כרוכה בהוצאת היתר, ומלווה ביועצי רישוי מול הרשויות השונות.

שיפוץ בית פרטי- היכן מתחילים?

עיצוב ותכנון שיפוץ עבור בית פרטי מתחיל בהיכרות עם המשפחה, אופי דיירי הבית, הגילאים והצרכים שלהם. דיוק צרכי המשפחה, והיכרות עם ההעדפות והחלומות שלכם, לצד תקציב מגובש, מאפשרים לתפור עבורכם בית פרטי שהוא חליפה מדויקת למידותיכם.

לצד זאת, חשוב לשלב דינמיות ומחשבה עתידית, שתאפשר בית פונקציונלי שנותן מענה מושלם לאורך שנים. הורים רבים מבקשים לשכן שני ילדים באותו החדר, עד גיל מסוים, ולאחר מכן להעבירו ליחידת מתבגר פרטית יותר.

בהמשך, כשהילדים מתבגרים ועוזבים את הקן, יחידות הורים רבות הופכות למנותקות ולא נגישות לאזור הציבורי של הבית, או ממוקמות במעלה מדרגות שכבר אינן נגישות לעת זקנה. יחידת דיור היא יתרון נוסף של בית פרטי. הוספת יחידת דיור בשיפוץ לבית פרטי מאפשרת הכנסה נוספת.

עיצוב פנים יוקרתי
שיפוץ בית פרטי : שירי שלום | צילום:אורן עמוס

השלב הבא בתכנון לשיפוץ בית פרטי הוא מיקום השימושים הראשיים בבית. המטבח, הסלון, פינת האוכל, שרותי האורחים והכניסה, כל אלו לרוב יתוכננו במרחב הציבורי של הבית שלכם.

בבית הישראלי המטבח הוא לב ליבו של הבית, חשוב לתכנן מטבח חכם שיקצר את זמני הבישול והניקיון, ויעניק חוויה של התכנסות לבני המשפחה, יאפשר חווית אירוח מהנה, יהיה מזמין ופתוח אל המרחב הציבורי של הבית.

עיצוב פנים מטבחים
בכל בית פרטי כיום עולה דרישה לתכנן מטבח חיצוני. עיצוב: שירי שלום | צילום : אורן עמוס

לא רחוק מהמטבח, אני אוהבת למקם מטבח חיצוני נגיש ומאובזר. שעוזר לשמור שכל הריחות החריפים יישארו בחוץ. ושנוכל לארח בקלות ובנוחות גם בגינת הבית.

שרותי אורחים מעוצבים ודרמטים, תורמים לחוויה העיצובית של קומת הקרקע. הם מעניקים חווית ספא אינטימית, ובשילוב ברזים יפים ותאורה נעימה ורכה, משמשים הפתעה נעימה לאורחים.

עיצוב מקלחת
שרותי אורחים מפנקים. עיצוב: שירי שלום | צילום : אורן עמוס

יחידת ההורים מצריכה התייחסות מיוחדת.גודלה ומיקומה ישפיעו על הפרטיות, חדר הורים מפנק תורם לאינטימיות וזוגיות מוצלחת. מומלץ לשלב ביחידת ההורים מרפסת מפנקת או יציאה נפרדת אל הגינה. עבור הילדים מומלץ לתכנן אגף משלהם, כאשר לכל ילד יחידת מתבגר עם חדר רחצה פרטי שיהיה שמיש במיוחד מגיל ההתבגרות ואילך.

קומת המרתף, במידה וקיימת בבית ולא הושמשה עבור יחידת דיור, מצויינת לפעילות חברתית, לחדר מדיה/קולנע בייתי, חדר משחקים, וגם לחדרי עבודה ואיחסון.

שיפוץ בית בהוד השרון
עיצוב בית פרטי : שירי שלום | צילום : אורן עמוס

עיצוב בתים פרטיים כמו גם עיצוב דירות יוקרה, דורשים קו עיצובי העובר כחוט השני בין כל חלקיו. כבר בפגישת הייעוץ הראשונה שלנו יחד, נברר לאילו חומרים אתם נמשכים יותר, ומה מדבר אליכם. מתוך ספריית חומרים עשירה ומגוונת במשרדנו, נבנה עבורכם שפה עיצובית מדוייקת, שתהיה החוט המקשר בעיצוב ובשיפוץ הבית שלכם.

כותבת המאמר: שירי שלום מעצבת פנים

נעים להכיר, אני שירי שלום, מעצבת פנים ומוצר.
מאז שאני זוכרת את עצמי, אסתטיקה ועיצוב היו חלק ממני.
היום אני מגשימה חלום ועושה מה שאני הכי אוהבת. לעצב.
כשאני לוקחת פרויקט חדש, אם זו דירה, בית, אולם תצוגה, לובי, מסעדה, ספא או מלון, הכימיה שלי ושלכם חשובה לי מהכל.
מזמינה אתכם להצטרף לחווית עיצוב סוחפת ומקצועיות חסרת פשרות.

מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך
דילוג לתוכן